Icon
Icon
Icon
Icon
Icon
Icon

26 Ağustos 2007 Pazar

Google adwords için pratik bilgiler

08:39
0 yorum


Google adwords için pratik bilgiler

Google adwords kullananlar içinbir iki tavsiyem olacak!1. içerik bölümünde reklamınızın yayınlanması gereksiz para kaybına yol açabilir , eğer bütçeniz sınırlıysa sadece arama kısmında reklam göster bölümünü aktif hale getirin.2. arama kelimerinin fiyatı aşırı yükseldiğinde biraz bekleyin reklam verenlerden biri eğer ısrar edip o fiyattta kalmazsa belli bir süre sonra fiyat düşmekte.nasıl mı ? şöyle söyleyim…pratik bilgi tecrübeyle sabittir seçtiğim arama kelimelerinin fiyatı neredeyse 0,50 ve 0,75 $ olmuştu…ben aynı fiyattan hizmet alamaya devam ederken…fiyatı düşürdüm….ne göreyim! sorunsuz kabul etti…kullananlar bilir , kırmızı bir arama kelimesi uyarısı çıkmadı…0,50$ lık kelimeyi 0,20$ fiyattan tekrar satın aldım…bu durumda fiyat tekrar yükselene kadar her tıklama için bir tık daha kazanmış oldum…ne kadar faydalı buldunuz bilmiyorum ama arama kelimelerinizin fiyatlarına tekrar bakmanızı tavsiye ederim…açık arttırmadan vazgeçenler olduysa fiyatları düşmüştür…

If You Enjoyed This Post Please Take a Second To Share It.

You Might Also Like

Stay Connected With Free Updates

Subscribe via Email

0 yorum: